Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY:

Tieto obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) spoločnosti ALBIZIA s. r. o. , so sídlom Úžiny 7467/1, 831 06 Bratislava, IČO:46283854, zapísané v Obchodnom registri SR,  Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 75457/B, (ďalej len „predávajúci“) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník (ďalej len „občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len „kúpna zmluva“) uzatvárané medzi predávajúcim a inou fyzickou osobou (ďalej len „kupujúci“) prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Internetový obchod je predávajúcim prevádzkovaný na webovej stránke umiestnenej na internetovej adrese www.albizia.sk (ďalej len „webová stránka“), a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky (ďalej len „webové rozhranie obchodu“). 

 

PREDÁVAJÚCI:

ALBIZIA s. r. o. , so sídlom Úžiny 7467/1, 831 06 Bratislava

IČO:46283854

Zapísané v Obchodnom registri SR,  Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 75457/B

ďalej len "predávajúci".

Predávajúci nie je platca DPH.
 

KUPUJÚCI:

Koncový spotrebiteľ, objednávajúci si tovar na adrese internetového obchodu www.albizia.sk 

ďalej len „kupujúci“.


CENY TOVARU:

Ceny uvedené v internetovom obchode na stránkach www.albizia.sk sú konečné pre koncového spotrebiteľa. K cene objednaného tovaru účtujeme prepravné uvedené nižšie. 

 

BEŽNÁ CENA DOPRAVY, BALNÉ, DOBERAČNÉ A MINIMÁLNA HODNOTA OBJEDNÁVKY: 

  1. Vlastná preprava predávajúceho: do 30km od sídla firmy 30€.
  2. Slovenská pošta na adresu kupujúceho: 3,50€.
  3. Preprava kuriérskou spoločnosťou v rámci SR je 6,50€ do hmotnosti objednávky 10kg, v prípade dobierky + dobierné 1,50€.
  4. Pri objednávke nad 100€ prepravu v rámci SR neúčtujeme.

 

TOVAR:

Všetka prezentácia tovaru umiestnená vo webovom rozhraní obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru. Ustanovenie § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka sa nepoužije. Použité fotografie sú iba ilustračného charakteru.

 

PLATOBNÉ PODMIENKY:

Platba tovaru môže byť vykonaná nasledujúcimi spôsobmi:

1. Platba prevodom na účet predávajúceho.

2. Platba kartou online – platobná brána ShoptetPay

3. V hotovosti pri osobnom odbere alebo pri prevzatí na dobierku.

 

OBJEDNÁVANIE TOVARU:

Objednávku je nutné doručiť prostredníctvom elektronického nástroja na stránkach www.albizia.sk. Ako prijatá sa považuje predávajúcim potvrdená objednávka, ktorá je kupujúcemu zaslaná elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenú v objednávke. Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti od charakteru objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny), požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne či telefonicky). 

Objednávka sa považuje za vybavenú v momente odovzdania tovaru kupujúcemu v mieste na to určenom, alebo odovzdaním prepravcovi.

V prípade, že nebude mať predávajúci skladom v okamihu odoslania objednávky kompletný tovar obsiahnutý v objednávke, predávajúci s tým oboznámi kupujúceho a dohodne ďalší postup (písomne na mail kupujúceho alebo telefonicky). To isté platí v prípade, že tovar nebude z nejakého dôvodu vhodný na poslanie (napr. bude suchý či inak znehodnotený).

 

DODACIE TERMÍNY A DODANIE TOVARU:

Dodávateľ upozorňuje, že nie všetok tovar je možné hneď vyexpedovať. Jedná sa o rastlinný materiál, ktorý má špecifické potreby na skladovanie. Dodávateľ sa zaväzuje dodržať stanovený termín, pokiaľ však nedôjde k nepredvídateľným udalostiam (zmena klimatických podmienok, nálety škodcov), ktoré aj s vynaložením všetkých síl nedokázal odstrániť. Dodávateľ si vyhradzuje právo bez predchádzajúceho upozornenia stiahnuť tovar z ponuky, hoc na uvedený tovar prijal objednávku. Vo všeobecnosti sa prijímajú objednávky od polovice januára a tovar sa expeduje začiatkom apríla, až do polovice novembra (v závislosti od klimatických podmienok).

Dodacia lehota od vytvorenia objednávky do jej doručenia, pokiaľ sa nejedná o bankový prevod, bude trvať 3 až 5 pracovných dní (sobota a nedeľa nie sú pracovnými dňami).

Objednávky vybavujeme podľa prichádzajúceho poradia. Rastliny sú balené v deň expedície, aby sme zaručili maximálnu čerstvosť dodávaného rastlinného materiálu. Rastlinný materiál je zabalený v kartónovej krabici, každá rastlina je označená popisným štítkom a zabalená v papierovom obale, aby nedošlo k ich poškodeniu. Odoslanie zásielky oznamujeme kupujúcemu prostredníctvom mailu.
 

 EXPEDÍCIA:

Najneskôr 24 hodín pred termínom expedície sa predávajúci zaväzuje informovať kupujúceho o termíne expedície a to prostredníctvom emailu uvedenom kupujúcim v objednávke alebo telefonicky. Stornovať objednávku je možné kedykoľvek pred termínom expedície. Storno objednávky musí byť doručené na emailovú adresu predávajúceho pred odoslaním tovaru.

V prípade, že predávajúcemu vznikne finančná ujma spôsobená neskorým stornovaním objednávky zo strany kupujúceho, má nárok na úhradu preukázateľných a účelne vynaložených vzniknutých nákladov.
 

ZMENY TERMÍNU EXPEDÍCIE:

V prípade, že kupujúcemu termín expedície nevyhovuje, oznámi toto telefonicky alebo elektronickou poštou predávajúcemu. Termín expedície bude po dohovore s kupujúcim upravený tak, aby si mohol tovar vyzdvihnúť. Tento termín nie je možné zmeniť v deň, kedy kupujúcemu bol doručený e-mail s informáciou o expedovaní objednaného tovaru.

DOPRAVA:

Tovar sa doručuje prostredníctvom prepravnej služby, zákazník má kompletný prehľad o doručení a včas vie, čo sa s jeho balíkom deje. Automatický e-mail aj sms správa ho priebežne informujú o doručení.
Osobný odber je možný po predchádzajúcom tel. dohovore na čísle 0917051845 

PREVZATIE TOVARU:

Tovar sa považuje ako prevzatý v okamihu jeho odovzdania kupujúcemu. Kupujúci na základe odovzdania potvrdí dodací list, alebo prepravný list dopravcu.

Zásielku je nutné odkontrolovať ihneď po prevzatí/doručení od dopravcu. Prípadné nezrovnalosti v dodávke je nutné oznámiť obratom cez náš email info@albizia.sk  alebo telefonický na čísle 0917051845.Predídeme tak komplikáciám pri nahlásení v neskoršom termíne. 

V prípade, že kupujúci v dohodnutom termíne neprevezme tovar, má predávajúci nárok na úhradu všetkých vzniknutých nákladov týkajúcich sa tejto zmarenej objednávky a kupujúci je povinný tieto náklady uhradiť. Pri neprevzatí tovaru kupujúcim bezodkladne, prechádza nebezpečenstvo hroziace z dôvodu poškodenia zásielky neprevzatím tejto zásielky včas na objednávateľa.

Za dohodnutý termín sa považuje deň prvého pokusu o doručenie tovaru zvýšený o 3 dni.

Ak neprevezme kupujúci tovar do 3 dní, kedy sa ho prepravná služba prvýkrát pokúsila doručiť, je predávajúci oprávnený nechať zaslať tovar späť na svoju doručovaciu adresu. Predávajúci má nárok na uhradenie preukázateľných nákladov, ktoré mu týmto konaním vznikli, najmä môže požadovať cenu dopravy tam aj späť, balné a ďalšie preukázateľné náklady.

Predávajúci nezodpovedá za vady na tovare spôsobené:

- mechanickým poškodením,

- neodvratnou udalosťou, prírodnými živlami (mráz, sucho, povodne) alebo zásahom „vyššej moci“,

- nesprávnym zaobchádzaním v rozpore s návodom na použitie alebo popisom uvedenom pri tovare, príp. nesprávnym pestovaním/umiestnením v záhrade,

- neskorým odstránením kartónových a obalových materiálov,

- príliš dlhým nepresadením živej rastliny do väčšieho črepníka alebo na výsadbovú plochu,

- úhynom rastlín z dôvodu ich neprevzatia, resp. od uplynutia 3 dní od oznámenia (pokusu) o ich doručenie kupujúcemu.

 

ZĽAVOVÉ KUPÓNY/KÓDY V RÁMCI MARKETINGOVÝCH OZNÁMENÍ A AKCIÍ

Zľavové kupóny/kódy obdržané v rámci marketingových oznámení, kampaní, či akcií, je možné uplatniť iba pre nákup na e-shope www.albizia.sk. Nominálna hodnota, či percentuálne vyjadrená zľava Zľavového kupónu/kódu sa nesčíta; je možné ju uplatniť iba raz, do konca stanoveného termínu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak.

 

DAŇOVÝ DOKLAD:

Faktúra (daňový doklad) Vám dorazí elektronicky e-mailom po prevzatí tovaru, a to v termíne do 7 dní od doručenia zásielky. Slúži zároveň ako dodací list, doklad o zaplatení tovaru a nahrádza záručný list. Pokiaľ Vám e-mail nedorazí do 14-tich dní od prevzatia tovaru, kontaktujte nás.

 

DORUČOVANIE:

Doručovacia adresa predávajúceho: Albizia s.r.o., Úžiny 7467/1, 831 06 Bratislava alebo prostredníctvom emailu info@albizia.sk.

Doručovacia adresa kupujúceho: Kupujúcemu môže byť doručované na adresu elektronickej pošty uvedenú v jeho užívateľskom účte či uvedenú kupujúcim v objednávke alebo na adresu miesta bydliska.

ZÁRUKA:

Záručná doba je poskytovaná v zmysle ustanovení Občianskeho zákonníka. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou.

Keďže sa jedná o špecifický tovar (rastliny a iný živý tovar), záručné podmienky sú obmedzené len na kvalitu rastlín v čase ich kúpy, rep. dodania. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie alebo zničenie tovaru, ktoré vzniklo: 

- v dôsledku neodbornej manipulácie,

- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú pestovaniu podľa popisu uvedenom pri tovare (napr. teplotou, prašnosťou, vlhkosťou),

- chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa,

- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom, nárazom, nedostatkom vody, preliatím vodou a pod.

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK:

Reklamačné podmienky sú plne v súlade so zákonom č. 89/2012 Zb., obč. zák. (ďalej len "Zákon"), a v situáciách, ktoré nie sú priamo riešené týmito reklamačnými podmienkami, sa postupuje podľa ustanovení tohto Zákona. 

Právo zo zodpovednosti za vady (ďalej len "Reklamácia") je možné uplatniť iba na tovar zakúpený od Predávajúceho a v záručnej dobe. 

Pri dodaní tovaru je kupujúci povinný prekontrolovať dodaný tovar ihneď po jeho prevzatí a zjavné vady reklamovať u predávajúceho ihneď, najneskôr do 3 dňa po jeho prevzatí tovaru. Neskoršie reklamácie zjavných vád nebudú predávajúcim uznané. 

Ak sa objaví na dodanom tovare reklamovateľná vada, môže kupujúci uplatniť reklamáciu písomne, cez email info@albizia.sk alebo telefonicky na čísle: 0917051845. Osobne je možné reklamáciu vybaviť iba po predchádzajúcom dohovore.

Písomne na adrese: Albizia s.r.o., Úžiny 7467/1, 831 06 Bratislava.

Pre riadne a rýchle začatie reklamačného konania je kupujúci povinný predložiť doklad o kúpe (alebo aspoň jeho kópiu), fotografiu reklamovaného tovaru a vyplnený a podpísaný reklamačný list s uvedením kontaktných údajov (v prípade elektronického zasielania nie je povinný podpis).

Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vzniknuté neodbornou a neprimeranou starostlivosťou, poškodením prírodnými živlami, zvieratami, chorobami alebo škodcami rastlín a vyššou mocou.

Prípadné omeškanie s reklamáciou pri pokračujúcom užívaní tovaru môže zapríčiniť prehĺbenie vady, znehodnotenie tovaru a môže byť dôvodom na odmietnutie reklamácie.

V prípade poškodenia zásielky doručenej prostredníctvom dopravcu je nutné zaslať reklamáciu s uvedeným číslom zásielky bezodkladne po tom, čo bolo zistené poškodenie zásielky. 

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy vo všetkých prípadoch stanovených Zákonom. Odstúpenie nadobúda účinnosť dňom akceptácie prijatia tovaru Predávajúcim. Predávajúci má právo neakceptovať prijatie tovaru od Kupujúceho v prípade, že nie sú splnené podmienky dané Zákonom a Obchodnými podmienkami Predávajúceho. V prípade odstúpenia od zmluvy sa zmluva kompletne ruší a zmluvné strany sú si povinné navrátiť všetky plnenia, ktoré si na jej základe už poskytli.

V prípade zasielania reklamovaného Tovaru Predávajúcemu prostredníctvom prepravnej služby je Kupujúci povinný k Tovaru pribaliť vyplnenú žiadosť o reklamáciu a Tovar zaslať doporučene na adresu Predávajúceho (nie na dobierku).

Sadenice v kontajneri, jednoducho korenisté či v rôznych formách balu sú určené na výsadbu do voľnej pôdy, a to bez zbytočného odkladu. A to v prípade, že pri konkrétnej rastline nie je uvedený iný postup.

V prípade, že dôjde k úhynu rastlín, predávajúci posudzuje každú reklamáciu jednotlivo a kupujúci je povinný poskytnúť súčinnosť predávajúcemu pri zisťovaní skutočností podstatných pre posúdenie reklamácie. Podmienkou pre uplatnenie reklamácie je, že uhynutý tovar kupujúci nevyhadzuje.

V prípade zasielania reklamovaného Tovaru Predávajúcemu sa za deň prijatia Reklamácie považuje deň obdržania poslednej súčasti Tovaru Predávajúcim. Za deň vybavenia reklamácie sa považuje deň odovzdania vybavenej Reklamácie prepravnej službe. V tomto prípade je Kupujúci taktiež povinný zaslať reklamovaný Tovar spolu so všetkým príslušenstvom, spolu so žiadosťou o reklamáciu a kópiou daňového dokladu. Kupujúci je povinný tovar pripraviť na prepravu tak, aby pri nej nedošlo k poškodeniu Tovaru. Pri preprave je za riadne doručenie k Predávajúcemu zodpovedný Kupujúci, ktorý uplatňuje reklamáciu.

Reklamácia musí byť vybavená bez odkladu a v čo najkratšom možnom termíne v rámci stanovenej 30 dennej zákonnej lehoty, ak sa nedohodne Predávajúci s Kupujúcim na dlhšej lehote. Ak nie je Reklamácia vybavená v zákonom stanovenej lehote, vznikajú Kupujúcemu rovnaké práva a povinnosti ako by sa jednalo o neodstrániteľnú vadu. 

Kupujúci je povinný prevziať vybavenú Reklamáciu čo najskôr na výzvu Predávajúceho, prípadne dohodnúť podmienky prepravy s Predávajúcim.

Predávajúci označí Reklamáciu za neoprávnenú a neopodstatnenú v prípade, že vada vznikla nesprávnym používaním tovaru, nesprávnou starostlivosťou oň, alebo vada bola spôsobená pôsobením vyššej moci alebo v zmysle vyššie uvedených podmienok v časti "Prevzatie tovaru" a "Záruka". 

 

ODSTÚPENIE SPOTREBITEĽA OD KÚPNEJ ZMLUVY:

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 3 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“), v lehote 14 dní od prevzatia tovaru.

Ustanovenia tohto článku obchodných podmienok sa vzťahujú výhradne na Kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom. Ak je teda nižšie v tomto článku použité výraze „spotrebiteľ“, je tým mienený Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom. 

Spotrebiteľ má právo bez uvedenia dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy, uzavretej inak ako osobne, v lehote 14 dní. Lehota podľa prvej vety plynie odo dňa prevzatia tovaru, pričom ak je predmetom kúpnej zmluvy dodanie niekoľkých druhov (položiek) tovaru, plynie lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru. Lehota na odstúpenie sa považuje za zachovanú, pokiaľ spotrebiteľ v jej priebehu odošle predávajúcemu oznámenie, že od kúpnej zmluvy odstupuje. Zásielku je kupujúci povinný vrátiť doporučene na adresu prevádzky Albizia s.r.o., Úžiny 7467/1, 831 06 Bratislava.
 

Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy musia byť splnené nasledujúce podmienky:

Tovar musí byť nepoškodený, bez známok opotrebovania alebo používania, tovar musí byť so všetkým príslušenstvom. Odstúpiť od kúpnej zmluvy nemožno pri tovare upravenom na mieru. 

Ak odstúpi spotrebiteľ od kúpnej zmluvy, zašle alebo odovzdá Predávajúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr do štrnástich dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, tovar, ktorý od neho obdržal. Náklady na vrátenie predmetného tovaru Predávajúcemu znáša v takom prípade spotrebiteľ. 

Predávajúci je povinný kupujúcemu vrátiť čiastku plne zodpovedajúcu cene tovaru a zaplateným nákladom na jeho dodanie do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, a to rovnakým spôsobom, akým platbu od kupujúceho prijal. Ak ponúka predávajúci v rámci určitého spôsobu dodania tovaru niekoľko možností, je povinný kupujúcemu nahradiť najlacnejší z nich. Najneskôr v rovnakej lehote je kupujúci povinný predávajúcemu zaslať alebo odovzdať zakúpený tovar. Tovar by mal byť vrátený predávajúcemu (nie na dobierku) kompletný, v pôvodnom obale, nesmie javiť známky opotrebenia či poškodenia. Náklady vrátenia tovaru znáša kupujúci.

Spotrebiteľ zodpovedá Predávajúcemu iba za zníženie hodnoty predmetného tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti.

Ak odstúpi spotrebiteľ od kúpnej zmluvy, nie je Predávajúci povinný vrátiť spotrebiteľovi prijaté peňažné prostriedky skôr, ako mu spotrebiteľ tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar Predávajúcemu odoslal.

V súlade s príslušným ustanovením Občianskeho zákonníka oznamuje Predávajúci spotrebiteľovi, že spotrebiteľ je oprávnený (nie však povinný) využiť na odstúpenie od kúpnej zmluvy v zmysle tohto článku obchodných podmienok formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorého vzor je prílohou obchodných podmienok.

Na urýchlenie vybavenia odstúpenia od zmluvy a vrátenia peňazí odporúčame priložiť k vrátenému tovaru podpísaný sprievodný list.

Tovar odporúčame zaslať poistený a doporučene. Tovar zaslaný na dobierku nebude prijatý.
 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV:

Všetky osobné dáta Kupujúceho sú Predávajúcim považované za súkromné a dôverné, sú bezpečne uložené na chránených serveroch a nie sú poskytované tretím osobám. Výnimku tvoria externé dopravné služby, a to iba vtedy, ak je to nevyhnutné pre doručenie tovaru klientovi.


ZASIELANIE OBCHODNÝCH OZNÁMENÍ A UKLADANIE COOKIES:

Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho.

Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť bez toho, aby dochádzalo k ukladaniu tzv. cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.

Zmena uložených osobných dát je možná po prihlásení Kupujúceho do užívateľskej sekcie alebo na základe telefonického alebo emailového vyžiadania Kupujúceho u Predávajúceho.

Všetky uložené osobné dáta Kupujúceho je možné na telefonické alebo emailové vyžiadanie zmazať z databázy.

Informácie od Kupujúceho sú uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom o ochrane osobných údajov číslo 101/2000 Zb. v znení neskorších predpisov.

 

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto Všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto Všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
  2. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná súkromne vo forme e-mailových správ.
  3. Právne vzťahy predávajúceho a kupujúceho výslovne neupravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, Občianskym zákonníkom, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji, v platnom znení, ako i súvisiacimi predpismi.
  4. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy.
  5. Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky, prípadne obchodné podmienky predávajúceho a reklamačný poriadok predávajúceho prečítal, oboznámil sa s ich obsahom a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

Objednávka kupujúceho je po svojom potvrdení ako uzatvorená zmluva medzi kupujúcim a predávajúcim archivovaná za účelom jej splnenia a ďalšej evidencie. Jednotlivé technické kroky smerujúce k uzatvoreniu zmluvy sú spotrebiteľovi známe z vlastného procesu uskutočnenia objednávky. Zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku, poprípade je možné ju uzatvoriť aj v iných jazykoch, pokiaľ to nebude dôvodom nemožnosti jej uzatvorenia. Kupujúci má možnosť opravovať chyby, ktoré vznikli pri zadávaní údajov pred podaním objednávky. Tieto obchodné podmienky umožňujú spotrebiteľovi ich archiváciu a reprodukciu.
Kupujúci odoslaním objednávky dáva súhlas so spracovaním údajov podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 01.04.2025 Albizia s.r.o.